Innokas Medical tunnetaan jatkossa nimellä Innokas. Uudelleenbrändäys pohjautuu yrityksen strategiaan ja kasvutavoitteisiin, ja sen tavoitteena on edistää Innokkaan läsnäoloa uusilla toimialoilla. Yritys pyrkii uudistuksella olemaan selkeämpi ja helpommin lähestyttävä.
Toimitusjohtaja Janne Kostamo sanoo: "Aikaisemmin potentiaalisille kumppaneille ei ole välittynyt, että olemme saatavilla myös terveysteknologia-alan ulkopuolisiin projekteihin. Haluamme yhä olla auttamassa asiakkaitamme tuomaan terveysteknologialaitteita markkinoille haastavissa nykyolosuhteissa. Se on ydinosaamistamme, mutta meillä on myös paljon muuta osaamista ja kyvykkyyttä. Teemme älykkäitä laitteita ja digitaalisia ratkaisuja laidasta laitaan.”
Brändiuudistus korostaa Innokkaan sitoutumista kasvuun. "Liiketoiminta on merkityksellistä. Teemme arvokasta työtä ja siitä syntyy luontevasti tahtotila kasvaa, jotta voimme tehdä entistä enemmän merkityksellisiä asioita. Nyt kun terveydenhuollon resurssit ovat entistä tiukemmat, on luonnollista, että me kasvamme siinä mukana, kun olemme mukana ratkaisemassa resurssipulaa osaamisellamme. Haluamme tuoda nämä opit ja mahdollisuudet käyttöön myös muille toimialoille”, myynti- ja markkinointijohtaja Jouni Riuttanen kertoo.
”Olemme vastuullinen toimija, ja myös vastuullisuus ajaa kasvamaan. Toimialaosaamisemme laajentuessa on mahdollisuus uusiin innovaatioihin. Diversiteetti tuo mukanaan uusia oivalluksia”, Jouni Riuttanen lisää.
"Meidät tunnetaan Innokkaana, se on ja pysyy. Se on meidän brändimme ydin”, Janne Kostamo toteaa.
Nimenmuutoksen ohessa uusiutuu Innokkaan visuaalinen ilme, jonka mukaan toteutetaan esimerkiksi uusi verkkosivusto. Ilme heijastaa brändilupausta kumppanuudesta, sitoutumisesta ja osaamisesta. Asiakkaidemme kestävä menestys on tavoitteidemme ytimessä. Uusi visuaalinen brändi otetaan käyttöön Innokkaan kanavissa vaiheittain lähiviikkojen aikana.